neděle 24. února 2013

Máte kalendář Výsevní dny? Napište nám, jak se vám s ním daří

PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců vydává každoročně kalendář konstelací pro zahrádkáře a zemědělce - Výsevní dny. Na překladatele, pana Hradila, se obrátila žena Nicolaie Schmidt-Rüdta, vnuka paní Thunové, že by do nových Výsevních dnů pro rok 2014 rádi přidali zprávy z různých zemí, zachycujících popisy vlastních zkušeností s prací s Výsevními dny.

Jak se vám s kalendářem daří?

Podělte se se zajímavými či pravidelně opakujícími se jevy ve vašem hospodářství. telefonicky zaznívá množství spokojených ohlasů, ale v písemné podobě zatím bohužel nic, co bychom mohli potomkům paní Thunové poskytnout. Chceme vás touto cestou poprosit, abyste se podělili o své zkušenosti s pěstováním dle Výsevních dnů. Napište pár řádků na pro-bio@pro-bio.cz. Obohatíte tak příští vydání kalendáře.

4 komentáře:

  1. Dobrý den, výsevní dny léta dodržuje sousedka a mají úžasnou zahrádku.Já začala první rok a 4x jsem zkusila vysadit v nevhodný den a všechny rostlinky 4x zahynuly. Byla jsem také překvapená,že paní sousedka z druhé strany,také má krásnou zahradu,výsevní dny sice nezná,ale vždy se trefila v ten samý den, muškáty sadila v květový, fazole v plodový,ředkvičky v kořenový den, atd.Sousedky jsou důchodkyně, já jsem na mateřské,takže jsme všechny denně na svých zahrádkách.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, vím že to není k tématu, ale určitě mi poradíte. Mohli by jste mi říci kde zde zakoupím výsevní kalendář na tok 2016. Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  4. Výsevní dny zakoupíte u nás- v PRO-BIO Svazu - pište ba na pro-bio@pro-bio.cz, k dispozici budou cca v polovině listopadu.

    OdpovědětVymazat